חיפוש

חברת פי.סי.גרף

אודות פי סי גרף

פי. סי. גרף אחת החברות המובילות בישראל בסימון ומיתוג מוצרי צריכה, יצור שרוכים ממותגים ותגי זיהוי לתערוכות וכנסים.
החברה נוסדה בשנת 1993 על ידי משפחת אורפלי ומראשית דרכה בנתה מסורת של דייקנות ושירות יוצא דופן,
בעיצוב וביצירת מוצרים באיכות בלתי מתפשרת, תוך שימת דגש על חדשנות מתמדת.

אנו החברה המובילה שחורטת עברית\ערבית לכל יבואני המחשבים המורשים בארץ.
ברשותינו מאגר בלעדי של כל שפות העולם במיקומים הנכונים והמדויקים לכל מקלדת.

פי.סי.גרף היא היבואנית הרשמית של כל מוצרי הכנסים, שרוכים לצוואר, תגי שם, תגי חלון, תגים לשרוכים,
מנשאים לתגים, קשיחים וגמישים, לתג יחיד לתג כפול, יויו לתגי עובד ועוד..

תחום התמחות נוסף שתוכלו למצוא אצלנו, הוא מיתוג מוצרים קשיחים או בד בכמויות גדולות,
מדפיסים על תיקים, על מטענים ניידים, עטים, כוסות, מגני הוקרה, שלטים, שלטי פרספקס, עץ ועוד..

תוכלו לבצע הזמנות דרך האתר באופן קל נגיש ומאובטח.
ניתן לקבל את המוצרים ישירות לבית העסק או לבית הלקוח עד 2 ימי עסקים (ברוב חלקי הארץ) ע”י חברות השילוח המובילות בארץ.
אנו מאפשרים איסוף עצמי מדלפקי החברה בשעות הפעילות ללא עלות.

ייצור אישי

מתאימים את המוצרים שלנו לכל לקוח ביצור אישי ולפי כמות. בשירות ללא פשרות.

הלקוחות שלנו

בשירות החריטה: יבואנים רשמים ופרטיים.
בשאר התחומים: איגודים ממשלתיים, עמותות..

מחירים מדורגים

מחירים מעולים לכל פרויקט.
מכירה החל מ-50 יחידות.
ככל שמזמינים יותר, משלמים פחות!

מלאי מיידי

מלאי גדול במיוחד עם מגוון דגמים המתאימים לכל פרויקט. לכן האספקה מהירה גם להזמנות גדולות.

ניסיון ומוניטין

ניסיון של 30+ שנים, ועשרות אלפי לקוחות מרוצים בכל התחומים.
מחזיקים בטכנולוגיה ייחודית ובלעדית.

אספקה מהירה

אספקה מיידית למוצרים לא ממותגים,
או אספקה עד 5 ימי עסקים לשאר המוצרים שלנו.

משלוחים ואזורי חלוקה​

בעת ההזמנה תוכלו לבחור בין האפשרויות הבאות:

משלוח

משלוח ע"י שליח לבית העסק או בית הלקוח.

זמן אספקה

2 ימי עסקים

עד 500 יח'

50₪

מעל 500 יח'

לחבילה 50₪

נקודת איסוף UPS PickUP

איסוף מלוקר או מחנויות בפריסה ארצית.
 

זמן אספקה

2 ימי עסקים

עד 500 יח'

25₪

מעל 500 יח'

לחבילה 25₪

איסוף עצמי

איסוף מהמפעל- המלאכה 18 חולון.
 

זמן אספקה

א-ה 8:30-16:30

מוצר ממותג

עד 5 ימי עסקים

מוצר לא ממותג

איסוף מיידי

משלוח

רוב המשלוחים שלנו נשלחים באמצעות חברת UPS, בהתאם לצורך אנו נעזרים בחברות הפצה נוספות.
רשימת היישובים לאספקה הינה בכפוף לאזורי החלוקה של UPS.
ליישובים מרוחקים ייתכנו עיכובים בזמני האספקה.

יש לשים לב, במידה וההזמנה עולה על 500 יחידות יתכן ויגבה תשלום נוסף בעקבות משקל החבילה.
המחיר יתומחר לפי כמות החבילות שיצאו מהמחסנים שלנו.

נקודת איסוף UPS PickUP​

השירות מיועד לחבילות בנפח מסוים, ובהתאם למגבלות השירות על ידי חברת UPS.
בשירות מתאים להזמנה קטנה שנכנסת בחבילה אחד.
במידה והזמנתך לא עומדת בתנאי UPS PICKUP, אופן אספקת חבילות גדולות\כבדות מדי תשתנה ויגבה תשלום נוסף על משלוח עד הבית.
במידה והלקוח יתחרט וירצה לאסוף מדלפקי החברה, יזוכה עבור תשלום "איסוף מנקודת חלוקה".

איסוף עצמי

לאחר ביצוע הזמנה, אנו נשלח אליך הודעת ווצאפ על כך שהזמנתך מוכנה לאיסוף!
ניתן להגיע בשעות הפעילות: א'-ה'- 8:30-16:30 ללא ימי שישי, חג וערבי חג.
אין צורך לתאם הגעה לאחר קבלת המיסרון.

מדיניות משלוחים והחזרות

  1. כל ההזמנות נשלחות ממשרדי החברה שממוקמים בחולון.
  2. בחירתכם באפשרות למשלוח לביתכם או למקום עבודתכם תלווה בתשלום מצדכם, עלות המשלוח תינתן עפ"י הכתובת המבוקשת.
  3. יודגש כי הרוכש יקבל הצעת המחיר למשלוח לפני ביצוע העסקה בכדי לאפשר את בחירתו.
  4. יצוין כי על פי היעדים המחיר משתנה ונציין שכיוון שמדובר במשקלים ונפחים שונים,
    עלויות השילוח הן שונות ממוצר רגיל.
  5. "פי סי גרף" תקבע את סוג האריזה לפי המוצר ורגישותו, הכול כדי להבטיח שתקבלו את המוצר באופן מאובטח ושלם.
  6. ברכישה דרך נציג השירות של פי סי גרף, תתבקשו לתת פרטי כרטיס אשראי וכתובת למשלוח.
  7. "פי סי גרף" תוציא משלוח אך ורק לכתובת שמילאתם בטופס הרכישה והחבילה תימסר אך ורק לאדם שרשום באימות תעודת הזהות שלו/שלה מול השליח.
  8. המשלוחים יוצאים ללקוח על ידי חברת השילוח שתמצא לנכון ע"י חברת "פי סי גרף" באמצעות דואר שליחים ממשרדי "פי סי גרף" ועד לבית הלקוח/ה או למקום העבודה.
  9. יש באפשרותכם לאסוף את הפריט מדלפק השרות של פי סי גרף בחולון ללא עלות, באמצעות הרוכש עצמו או מי מטעמו, בליווי העתק חשבונית הרכישה ות.ז.
  10. זמני אספקת המשלוח תלויים בזמינות המוצר ובנותני שירות השליחות, "פי סי גרף" תעדכן לפני הרכישה צפי אספקה למוצר.
  11. לא ניתן לבצע משלוחים בימי ו' שבת או ערבי חג.

 

מדיניות החזרת פריטים

בכל הנוגע להחזרת המוצרים מדיניות "פי סי גרף" תהיה על פי הוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 והתקנות שתוקנו על פיו.
החוק ניתן לצפייה באתר הממשלתי: www.moital.gov.il

 

רכישה בחנות

החזר כספי יינתן לאחר הקנייה אך ורק למוצרים סגורים שלא נפתחו עד 14 ימים לאחר הקנייה ובתנאים הבאים:

  1. בהצגת חשבונית או פתק החלפה המעידים על ביצוע העסקה או כל הוכחה על ביצוע העסקה, על הסכום ששולם ועל אמצעי התשלום.
  2. ההחזר הכספי יתבצע על פי אמצעי התשלום.
  3. דמי ביטול העסקה הם 5% ממחיר הקנייה או 100 ₪, הנמוך מבניהם.
  4. בתשלום בכרטיס אשראי, ייגבה תשלום בעד סליקת* כרטיס האשראי.
  5. זכות הביטול אינה כוללת מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח בהזמנה מיוחדת, או שהמידה הותאמה ללקוח/ה,
  6. המוצר יוחזר או יוחלף באריזתו המקורית, ללא כל פגם וללא כל סימני שימוש.
  7. לא יוחזרו או יוחלפו מוצרים אשר נעשו בהזמנה – הזמנה מיוחדת, התאמת מידה ללקוח/ה.

* עלות הסליקה תיבדק באופן פרטני לאחר הבקשה לביטול העסקה.
** אין כפל מבצעים בכל מקרה שהוא.

 

רכישה דרך האתר

המשתמש רשאי לבטל את העסקה שביצע באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, על פי הפרטים לעיל (רכישה בחנות). עדכונים בעקבות רכישה דרך האתר כמפורט להלן:

  1. ביטול העסקה בתוך שעה מרגע השלמת הזמנת הפריטים באתר ולפני משלוח הפריט – יעשה באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון 03-5588084. בנסיבות כאמור יהיה המשתמש זכאי לקבלת החזר התשלום במלואו (לרבות בגין דמי המשלוח, ככל שנגבו).
  2. ביטול העסקה בסכום שלא עולה על 3,000 ₪ מרגע קבלת הפריט בידי הרוכשים, שלא עקב פגם במוצר ו/או אי התאמה – הרוכשים יהיו רשאים לבטל את עסקת הרכישה בתוך 48 שעות מיום קבלת הפריט ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש.
  3. מובהר כי במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או אי התאמה למפרט לא יהא המשתמש זכאי להחזר בגין דמי המשלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו).
  4. ביטול העסקה כתוצאה מפגם ו/או אי התאמה בין המוצר ובין פרטיו כפי שמופיעים באתר – על המשתמש לבדוק את הפריט מיד עם קבלתו, יהיה רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 48 שעות מיום קבלת הפריט לידיו.
  5. בכל מקרה של ביטול עסקה, החזרת המוצר, החלפתו במוצר אחר או קבלת זיכוי כספי תעשה בכפוף לתנאי מדיניות החזרת פריטים לעיל, והחזרת הפריט למחסני החברה, פי סי גרף בחולון.
  6. החזר כספי במקרה של ביטול עסקה יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר. החלפת הפריט במוצר אחר או החזרתו כנגד קבלת זיכוי כספי תיעשה ב "פי סי גרף", אך ורק בהתאם למדיניות החזרה/החלפה הכללית הנהוגה בחברת  "פי סי גרף",
    ויכולה להתעדכן מעת לעת.

בכל שאלה הקשורה לבירורים, החלפות, החזרות וכד' ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של "פי סי גרף"
במייל info@pcgraph.co.il או בטלפון 03-5588084

זמני ייצור ואספקה

זמני היצור והאספקה תלויים בכמות המוצרים שתזמינו.

מוצרים ממותגים

  • זמני יצור סטנדרטיים יחולו על הזמנה של עד 1000 יחידות של כל מוצר ממותג.
    זמני האספקה של מוצר זה הוא עד 5 ימי עסקים (לא כולל משלוח).
  • הזמנה של למעלה מ-1000 יחידות של כל מוצר ממותג, יסופק בזמן שיקבע מראש במועד הצעת המחיר שיינתן דרך נציג\ה בשירות הלקוחות.

אספקה

בייצור אישי האספקה תקבע על פי כמות הפריטים שהוזמנו.

זמן אספקה

משתנה

עד 1000 יח'

5 ימי עסקים

מעל 1000 יח'

החל מ- 10 ימי עסקים

משלוח

משלוח ע"י שליח לבית העסק או בית הלקוח.

זמן אספקה

2 ימי עסקים

עד 500 יח'

50₪

מעל 500 יח'

לחבילה 50₪

נקודת איסוף UPS PickUP

איסוף מלוקר או מחנויות בפריסה ארצית.
 

זמן אספקה

2 ימי עסקים

עד 500 יח'

25₪

מעל 500 יח'

לחבילה 25₪

איסוף עצמי

איסוף מהמפעל-
המלאכה 18 חולון.
 

זמן אספקה

א-ה 8:30-16:30

מוצר ממותג

עד 5 ימי עסקים

מוצר לא ממותג

איסוף מיידי

 

מוצרי מדף- אינם ממותגים

  • זמני אספקה סטנדרטיים יחולו על הזמנה של עד 1000 יחידות.
    כך שניתן להגיע לאסוף את ההזמנה בשעות הפעילות א-ה 8:30-16:30 ללא ימי שישי ערבי חג וחג.
    זמני האספקה במשלוח הם עד 2 ימי עסקים בהתאם למקום מגורים\כתובת להפצה.
  • הזמנה של למעלה מ-1000 יחידות של כל מוצר מהמלאי, יסופק בזמן שיקבע מראש במועד הצעת המחיר שיינתן דרך נציג\ה בשירות הלקוחות.

אנו נעשה את כל המאמצים לספק את הזמנתכם מהר ככל הניתן בהתאם למלאי מחסן, תנאי מזג האוויר, חברת המשלוחים ומצב ביטחוני\מדיני.
על המזמין להיות זמין על מנת לקבל את הזמנתו בזמן שנקבע.

אספקה

האספקה תקבע על פי כמות הפריטים שהוזמנו.

זמן אספקה

משתנה

עד 1000 יח'

מיידית

מעל 1000 יח'

10 ימי עסקים

משלוח

משלוח ע"י שליח לבית העסק או בית הלקוח.

זמן אספקה

2 ימי עסקים

עד 500 יח'

50₪

מעל 500 יח'

לחבילה 50₪

נקודת איסוף UPS PickUP

איסוף מלוקר או מחנויות בפריסה ארצית.

זמן אספקה

2 ימי עסקים

עד 500 יח'

25₪

מעל 500 יח'

לחבילה 25₪

איסוף עצמי

איסוף מהמפעל-
המלאכה 18 חולון.

זמן אספקה

א-ה 8:30-16:30

מוצר ממותג

עד 5 ימי עסקים

מוצר לא ממותג

איסוף מיידי

משלוח

רוב המשלוחים שלנו נשלחים באמצעות חברת UPS, בהתאם לצורך אנו נעזרים בחברות הפצה נוספות.
רשימת היישובים לאספקה הינה בכפוף לאזורי החלוקה של UPS.
ליישובים מרוחקים ייתכנו עיכובים בזמני האספקה.

יש לשים לב, במידה וההזמנה עולה על 500 יחידות יתכן ויגבה תשלום נוסף בעקבות משקל החבילה.
המחיר יתומחר לפי כמות החבילות שיצאו מהמחסנים שלנו.

נקודת איסוף UPS PickUP​

השירות מיועד לחבילות בנפח מסוים, ובהתאם למגבלות השירות על ידי חברת UPS.
בשירות מתאים להזמנה קטנה שנכנסת בחבילה אחד.
במידה והזמנתך לא עומדת בתנאי UPS PICKUP, אופן אספקת חבילות גדולות\כבדות מדי תשתנה ויגבה תשלום נוסף על משלוח עד הבית.
במידה והלקוח יתחרט וירצה לאסוף מדלפקי החברה, יזוכה עבור תשלום "איסוף מנקודת חלוקה".

איסוף עצמי

לאחר ביצוע הזמנה, אנו נשלח אליך הודעת ווצאפ על כך שהזמנתך מוכנה לאיסוף!
ניתן להגיע בשעות הפעילות: א'-ה'- 8:30-16:30 ללא ימי שישי, חג וערבי חג.
אין צורך לתאם הגעה לאחר קבלת המיסרון.

צור קשר

כתובת

המלאכה 18, חולון

טלפון

טל' 03-5588084
ווצאפ 054-6969853

מייל

Info@pct.co.il

שעות פעילות

א'-ה' 8:30-16:30
ללא ימי ו'-ש' וחג

טופס הצעת מחיר

חורטים ומדפיסים על המוצר שלך

חובה לפרט על המוצר שעליו תרצו לחרוט / להדפיס
(חובתכם לספק את המוצרים)

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

תקנון ותנאי שימוש

כללי

  1.     תקנון זה מהווה הסכם משפטי מחייב. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על ידי המשתמש (להלן: “המשתמש“) באתר pcgraph.co.il (להלן: “האתר“) ועל כל פעולה שתתבצע על ידי המשתמש באמצעות האתר לרבות באמצעות הטלפון, ומהווים הסכם מחייב בין המשתמש לבין פי.סי.גרף בע”מ, ח.פ. 512724329 מרח’ המלאכה 18 חולון (להלן: “מפעילת האתר“).
  2.     קרא תקנון זה במלואו ובעיון. כותרות התקנון והסעיפים הנן לצרכי נוחות בלבד.
  3.     גלישה באתר וביצוע פעולה באמצעותו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג לפי התקנון. לכן אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
  4.     השימוש באתר כפוף להקפדה על כללי התקנון. אחריות מפעילת האתר מוגבלת כמפורט בהסכם זה. מפעילת האתר לא תהיה אחראית לפעולות ו/או בין צדדים שלישיים. אין להפר את זכויות הקניין הרוחני של מפעילת האתר ואין להפר זכויות קניין רוחני או כל זכות אחרת של צד שלישי. הוראות חשובות אלה חלות, ללא הגבלה, ומבלי למעט מהוראות אחרות, על כל המשתמשים באתר ועל הספקים המציעים את מוצריהם למכירה באמצעות האתר.
  5.     כשירות. באתר רשאי להשתמש בוגר, בן 18 ומעלה המחזיק באמצעי תשלום תקף. אין אפשרות לביצוע הזמנות ללא מסירת פרטי כרטיס אשראי ו/או אמצעי תשלום אחר שיהיה מקובל על ידי מפעילת האתר.
  6.     עמודי מכירה. מפעילת האתר מאפשרת לך לרכוש באמצעות האתר מחשבים וציוד היקפי (להלן: המוצרים“), בדרך נוחה, מהירה, קלה ובמחירים אטרקטיביים.
  7.     עבור כל מוצר המפורסם האתר באתר מוצג “עמוד מוצר” הכולל את השם המסחרי של הספק ו/או היבואן, המוצר המוצע, מחיר המוצר, מפרט המוצר, פרטי אחריות, תנאי תשלום ופרטים רלבנטיים נוספים כפי שנמסרו למפעילת האתר על ידי ספק המוצר (להלן: “עמוד המוצר“).
  8.     שינויים בתקנון. תקנון זה ניתן לשינוי בכל עת ע”י מפעילת האתר, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
  9.     מדיניות פרטיות. השימוש באתר כפוף למדיניות הפרטיות של האתר, המהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה. אנא קרא אותה בעיון. מובהר כי בעת הרישום לאתר וכן בעת ביצוע פעולה באתר הנך רשאי להסכים לקבל הודעות שונות, לרבות דברי פרסומת והודעות שירות ומערכת, מאת מפעילת האתר ו/או מי מטעמה.
  10.  שירות לקוחות. לפרטים נוספים בקשר לאתר ופעילותו, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מפעילת האתר בדואר אלקטרוני info@pct.co.il או בטלפון 03-5588084.

 

הזמנת מוצרים מהאתר

  1.  מפעילת האתר תדאג לאספקת המוצרים הנרכשים באתר לכתובת בישראל ו\או לנקודת איסוף מוסכמת מראש כפי שנמסרה במועד ביצוע ההזמנה ובהתאם לתנאי האספקה המפורטים בעמוד המוצר.
  2.  מועד השלמת הזמנה. רק אישור בדבר ביצוע הזמנה שהתקבל בדואר האלקטרוני של המשתמש הכולל את פרטי ההזמנה הרלבנטיים, לרבות מספר ההזמנה, פרטי המשתמש ופרטי ההזמנה, יהווה אישור על קליטת ההזמנה אצל מפעילת האתר. מועד השלמת הזמנה ייראה כמועד אישור ההזמנה על ידי כל הבאים, במצטבר (א) אישור חברת האשראי של המשתמש; (ב) אישור מפעילת האתר (להלן: “המועד הקובע“).
  3.  אספקת המוצרים לבית המשתמש באמצעות שירות המשלוחים או שירות הדואר תהייה בהתאם לתנאי חברת המשלוחים או דואר ישראל (בהתאמה) וכפוף לאזורי החלוקה שלהם.
  4.  אספקה והובלה לאזורים מוגבלים. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית כפי שיוגדרו מעת לעת על ידי מערכת הביטחון ו/או גורמי האכיפה, מפעילת האתר ו/או הספקים יהיו רשאים לספק את המוצרים למשתמש במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עימו מראש.
  5.  חישוב מועדים. זמני אספקת המוצרים/שירותים המפורטים בעמוד המוצר כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג) מהמועד הקובע כהגדרתו לעיל.
  6.  איסוף עצמי. המשתמש רשאי לאסוף את המוצר ישירות באיסוף ממשרדי מפעילת האתר ברח’ המלאכה 18, חולון. במקרה של ספק האם ניתן לבצע איסוף עצמי במוצר מסוים ומקום ומועד האיסוף, יש לפנות לבירור האמור, לשירות הלקוחות של מפעילת האתר.
  7.  איסוף המוצר יתבצע בתוך עד 14 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה.
  8.  אימות זהות או דרישת פרטים נוספים. מפעילת האתר ו/או מי מטעמה רשאים לדרוש, בכל עת, פרטים נוספים או אסמכתאות (כגון הצגת תעודת זהות) לגבי המשתמש ו/או בעל כרטיס האשראי ששימש להזמנה, לרבות לצורך זיהוי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר כתנאי למסירה המוצר.
  9.  עיכוב ואיחור באספקה. מפעילת האתר אינה אחראית כלפי המשתמש בגין איחור שאינו עולה על 7 ימי עסקים ממועד שהמשתמש נתן הודעה בדבר עיכוב בקבלת המוצר. הודעה בדבר עיכוב תינתן למפעילת האתר על ידי המשתמש בתוך פרק זמן סביר, ובכל מקרה שהוא לא יאוחר מ-72 שעות מחלוף מועד האספקה הקבוע בעמוד המכירה. במידה שהמשתמש לא יידע את מפעילת האתר בדבר העיכוב בקבלת המוצר בתוך פרק זמן סביר ממועד האספקה הקבוע בעמוד המכירה של אותו מוצר, ייחשב המשתמש כמי שקיבל את המוצר. המשתמש מוותר בזאת על כל טענה, תביעה ו/או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי מפעילת האתר, בגין אי-אספקתו של אותו מוצר ו/או אספקתו באיחור.
  10.  למיטב ידיעת מפעילת האתר, המוצרים הנמכרים באתר קיימים במלאי. מוצרים שאזלו מהמלאי מוסרים מהאתר. יחד עם זאת, מובהר כי מפעילת האתר אינה יכולה להתחייב בוודאות כי מוצר מסוים נמצא במלאי או להבטיח את המצאות מלאי בכל עת, ואין להסתמך על כך.

 

הפרות וסעדים

  1.  מפעילת האתר תהיה רשאית, אך לא מחויבת, לאכוף את הוראות השימוש באתר ולפעול בכל מקרה בו עלה חשש סביר להפרתם מצד משתמש או צד ג’ כלשהו.
  2.  במקרים של תוכן פוגעני, המפר זכויות של צדדים שלישיים או פסול מסיבה אחרת, מפעילת האתר תפעל על פי נוהל “הודעה והסרה” ותסיר את התכנים המפרים תוך זמן סביר ממועד קבלת הודעה.
  3.  אין להעתיק את תכני האתר. בין היתר, ומבלי לגרוע מהוראות כל דין, אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר אלא אם כן מפעילת האתר נתנה את הסכמתה לכך, בכתב ומראש.
  4.  אין לפגוע בזכויות של צדדים שלישיים. חל איסור מוחלט להעתיק ו/או לפרסם תמונות ו/או סימנים מסחריים ו/או מפרטים ו/או סרטונים מהאתר ו/או באתר ללא אישור מראש ובכתב ממפעילת האתר או מבעל הזכויות המתאים. מפעילת האתר רשאית להפעיל נוהל הודעה והסרה בכל מקרה של חשד להפרת זכויות של צדדים שלישיים, לרבות זכויות קניין רוחני, זכויות יוצרים, סימני מסחר וכל זכות אחרת, על פי שיקול דעתה הבלעדי. כל צד יהיה אחראי למעשיו ומחדליו לרבות בקשר לתכנים המפורסמים על ידו. מפעילת האתר לא תישא באחריות להפרות של צדדים שלישיים.
  5.  מיצוי זכויות כנגד הצד האחראי. במקרה של הפרה או פגיעה מצד משתמשים או צדדים שלישיים מפרים לכאורה, תהיה רשאית מפעילת האתר להעביר לצד הנפגע את פרטי הצד האחראי לכאורה לפרסום הפוגע ו/או המפר (להלן: “הצד האחראי“), על פי שיקול דעתה הבלעדי, ולא תועלה כנגדה כל טענה מצד הצד האחראי, לרבות בשל מסירת פרטיו כאמור, וכן מצד הצד הנפגע לכאורה, לרבות בקשר לכל עילה ו/או טענה ו/או דרישה אשר ניכר על פניה כי היא נובעת ממעשה או מחדל של צד שלישי. הצד הנפגע לכאורה לא ינקוט בהליכים משפטיים במקרים כאמור לעיל כנגד מפעילת האתר לכל הפחות כל עוד לא מוצו ההליכים כנגד הצד האחראי לכאורה.
  6.  הוראות התנהגות. מבלי לגרוע מכל הוראה אחרת, על כל משתמש וכן לגבי מוצר באתר, יחולו ההוראות הבאות:

      26.1.    המשתמש מחויב למילוי הוגן של פרטים מדויקים ונכונים. מבלי לגרוע מכלליות האמור, מובהר כי מסירת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית.

      26.2.    מפעילת האתר רשאית לערוך ו/או לתקן ו/או להוסיף ו/או למחוק ו/או לא לשקלל ו/או לא להציג כלל כל פריט תוכן או כל חלק ממנו, והכל מבלי שתהא מחויבת להודיע על כך מראש או בדיעבד.

      26.3.    אין לראות בהצגת תכנים באתר או בעיבוד הנתונים המועלים בהם והצגתם משום חוות דעת ו/או המלצה ו/או הבעת דעה ו/או עידוד מטעם מפעילת האתר ביחס למוצרים ו/או לשירותים המוצגים באתר, ואין להסתמך עליהם.

  1.  מפעילת האתר רשאית, אך לא חייבת, לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה, כנגד משתמש אשר יפר הוראות כל דין ו/או הוראות תקנון זה. במקרים של הפרה כאמור מפעילת האתר רשאית להסיר לאלתר כל משתמש ו/או תוכן ו/או מוצר מהאתר ו/או להעביר את פרטי המשתמש לכל רשות סטטוטורית ו/או לכל גורם אחר, ו/או לנקוט בכל צעד אחר הנדרש בנסיבות העניין לפי שיקול דעתה המוחלט של מפעילת האתר.
  2.  מפעילת האתר, רשאית לבטל כל הזמנה ו/או למנוע ממשתמש לבצע הזמנה באמצעות האתר, באמצעות חסימתו, לרבות בכל אחד מהמקרים הבאים, אשר אינם מהווים רשימה ממצה:

      28.1.    מבצע הפעולה ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין;

      28.2.    מבצע הפעולה הפר תנאי מתנאי התקנון;

      28.3.    מבצע הפעולה מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן, בכתב או בטלפון, פרטים מטעים;

      28.4.    מבצע הפעולה ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע במפעילת האתר ו/או במי מטעמה ו/או בפעילות התקינה של האתר ו/או במי מהספקים ו/או בצד ג’ כלשהו;

      28.5.    במקרה ונפלה בתיאור המוצר טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר;

  1.  הודעה על ביטול ההזמנה יכול שתימסר ללקוח בטלפון ו/או בכתב לכתובת דואר אלקטרוני שנמסרה על ידי המשתמש במועד ביצוע ההזמנה.

 

ביטול הזמנה

  1.  משתמש העונה על הגדרת “צרכן” כאמור בחוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“) רשאי לבטל הזמנה ו/או עסקה בהתאם לתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן.
  2.  למען הנוחות, להלן הגדרת צרכן בחוק הגנת הצרכן:

      ”צרכן” – מי שקונה נכס או מקבל שירות מעוסק במהלך עיסוקו לשימוש שעיקרו אישי, ביתי או משפחתי;”

  1.  למען הסר כל ספק, לקוחות עסקים אינם “צרכן” על פי הוראות חוק הגנת הצרכן, והוראות סעיף 33 לא יחולו עליהם.
  2.  מועדים למתן הודעת ביטול על ידי צרכן. למען הנוחות בלבד, להלן התנאים לביטול הזמנה בעסקת מכר מרחוק. מובהר למען הסר כל ספק כי התנאים הקובעים הם אלו המפורטים בחוק הגנת הצרכן והתקנות הרלוונטיות כפי שיעודכנו מעת לעת.

      33.1.    ברכישה של נכס/מוצר – עד ארבעה עשר ימים ממועד קבלת הנכס/המוצר אצל הצרכן;

      33.2.    ברכישת שירות – בתוך ארבעה עשר ימים מיום ביצוע ההזמנה או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם.

      33.3.    צרכן שהינו אזרח וותיק, עולה חדש או אדם עם מוגבלות כהגדרתה בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ”ח-1998 רשאי לבטל הזמנה בתוך ארבעה חודשים ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך המכיל את הפרטים המפורטים בסע’ 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם וזאת בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה למשתמשת, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

  1.  עסקאות שאינן ניתנות לביטול על ידי הצרכן. ברכישת מוצרים מסוימים, לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה, לרבות כמפורט בסעיף 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן:

      34.1.    טובין פסידים;

      34.2.    “מידע” כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ”ה-1995;

      34.3.    טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה;

      34.4.    טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

  1.  מועדים למתן הודעת ביטול על ידי לקוח עסקי (חברה בע”מ או עוסק מורשה):

      35.1.    ברכישה של נכס/מוצר – עד ארבעה עשר ימים ממועד קבלת הנכס/המוצר אצל הלקוח העסקי ובתנאי שהמוצר לא נפתח ולא נעשה בו שימוש.

  1.  דמי ביטול. על פי חוק הגנת הצרכן, מפעילת האתר רשאית לגבות דמי ביטול במקרה של ביטול שלא עקב פגם או אי התאמה בשיעור של 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 ₪  לפי הנמוך מביניהם.
  2.  ביטול הזמנה. ביטול הזמנה יעשה באמצעות פנייה בכתב אל מפעילת האתר בלבד, באמצעות שליחת הודעה לדוא”ל cs@pc365.co.il או באמצעות שימוש בקישור “ביטול עסקה” המופיע בתחתית האתר.
  3.  הוראות נוספות לעניין תנאי הביטול ניתן למצוא בעמוד “מדיניות החזרות וביטולים”.
  4.  השבת התמורה. התמורה תושב לצרכן בתוך עד 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול כאמור לעיל, באותה הדרך בה בוצע התשלום.

 

מיאון אחריות והגבלת אחריות

  1.  מיאון אחריות מוחלט בקשר עם פעילות האתר. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, השירות באתר ניתן ללא כל מצג או התחייבות משתמעת, כמות שהוא (AS IS). לא תהיה למשתמש או למבצע הפעולה כל טענה, תביעה או דרישה כלפי מפעילת האתר בגין תכונות השירות, מאפייניו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיו ולדרישותיו.
  2.  מפעילת האתר לא תהיה אחראית לכל נזק שנגרם בקשר או בעקבות עם השימוש באתר, לרבות בגין כל מעשה ו/או מחדל של ספק המוצר או השירות הרלוונטיים.
  3.  מפעילת האתר לא תישא בכל אחריות או חבות למעט כאמור מפורשות בהסכם זה ובהתאם להוראות הדין שאין להתנות עליהם.
  4.  אחריותה של מפעילת האתר, בכל מקרה שהוא, תהיה מוגבלת במידה המרבית המותרת על פי הוראות כל דין. אין באמור בכדי לגרוע מכל הוראת חוק מחייבת, לרבות חוק הגנת הצרכן.
  5.  העדר אחריות למוצרים. מפעילת האתר ו/או מי מטעמה אינם אחראים על השירות והאחריות למוצרים המוצעים ומסופקים באתר לאחר מכירתם, לרבות לאחריות בגינם, תיקונם ו/או לאספקת חלקי חילוף, ולמעט כקבוע על פי דין בגין האמור. מובהר, כי האחריות על המוצרים חלה באופן בלעדי על היבואנים והמשווקים בהתאם לתנאי תעודת האחריות.
  6.  העדר אחריות לתכנים ותאורי מוצרים. אלא אם כן נכתב אחרת, כל מידע ומיצג המוצג באתר לגבי שירות ואחריות בגין המוצרים, נמסרו למפעילת האתר ע”י היבואנים והמשווקים של המוצרים, והינם באחריותם הבלעדית והמלאה של היבואנים והמשווקים.
  7.  העדר אחריות לתכנים ואתרים של צדדים שלישיים. מפעילת האתר לא תהא אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית.
  8.  העדר אחריות לשירותים טכנולוגיים. מפעילת האתר עושה כל מאמץ לשמור על תקינות פעילותו של האתר. יחד עם זאת, מפעילת האתר אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות יזומות או אחרות, קלקולים או תקלות – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת, והיא לא תהיה אחראית באופן כלשהו לתקלות ו/או שיבושים ברשת האינטרנט העולמית ו/או בקווי בזק ו/או בקווי התקשורת הבין – לאומיים המאפשרים את שירותי הגישה בחיוג לרשת האינטרנט.
  9.  מבלי לגרוע מהאמור, מפעילת האתר לא תישא במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי  לכל בעיה טכנית המונעת מהמשתמש להזמין מוצר באמצעות האתר ו/או לבצע פעולה כלשהי באמצעות האתר.
  10.  העדר אחריות לפעולות בניגוד לחוק. מפעילת האתר לא תישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתיעשה על ידי משתמש באתר.
  11.  הגבלת אחריות. מבלי לגרוע מכל הוראה אחרת, כל אחריות ו/או חבות מצד מפעילת האתר תהיה מוגבלת בכל מקרה שהוא לנזקים מוכחים וישירים בלבד.
  12.  ביטול עסקה הנו סעד ממצה וסופי. הסעד הבלעדי והממצה שיהיה למשתמש במקרה של הפרה יסודית של התקשרות כלשהי להזמנת מוצר או שירות יהיה ביטול הזמנה, ולא תהיינה למשתמש טענות נוספות כנגד הספק או מפעילת האתר.
  13.  העדר אחריות במקרה של טעות ברורה. נפלה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה בתיאור מוצר או שירות כלשהו, כגון מחיר הנקוב באגורות במקום בשקלים, לא יחייב הדבר את מפעילת האתר.

מדיניות פרטיות מדיניות הפרטיות של האתר מהווה חלק בלתי נפרד מהוראות התקנון.

  1.  מדיניות פרטיות. מפעילת האתר מתחייבת שלא לעשות כל שימוש לרעה במידע ללא הסכמה מהמשתמש, אלא אם כן הדבר נדרש על פי דין, כדי למנוע שימוש לרעה או כדי להגן על זכויותיה. מפעילת האתר תאפשר גישה למידע רק לאלה מעובדיה הזקוקים למידע לצורך מתן השירות.
  2.  מידע. מידע לגבי משתמש מסוים או בכלל יכלול, בין היתר, את כל הפרטים שמסר, ישירות או בעקיפין, למפעילת האתר במועד הרישום לאתר ו/או במועד ביצוע ההזמנה ו/או לאחר מכן ו/או פרטים הקשורים ו/או נובעים מפעילותו באתר ובכלל זה מידע שנאסף אודות המשתמש ופעולותיו במהלך גלישה וביצוע פעולות באתר.
  3.  מידע. למשתמש ידוע והוא מסכים בזאת כי כל מידע לגביו יישמר במאגרי המידע של מפעילת האתר.
  4.  הסכמה לקבלת דברי פרסומת. במועד מסירת פרטי המשתמש, לרבות הרשמה לאתר ו/או מסירת כתובת מייל ו/או בביצוע הזמנה המשתמש מסכים ומאשר למפעילת האתר לשלוח אליו בכל אמצעי תקשורת ועל פי שיקול דעתה הודעות מכל סוג בקשר לפעילותו ו/או לפעילות האתר, לרבות הצעות לרכישת נכס או שירות ו/או דיוור פרסומי מכל סוג שהוא ו/או הודעות מערכת ו/או הודעות שירות ו/או הודעות אחרות.
  5.  בקשת הסרה לפי חוק התקשורת: המשתמש רשאי, בכל עת, לבקש להיות מוסר מרשימת התפוצה של מפעילת האתר, לרבות באמצעות לחיצה על קישור ההסרה בתחתית כל הודעת פרסומת שתשלח אליו מאת מפעילת האתר או באמצעות שליחת בקשת הסרה לכתובת info@pct.co.il, ובמקרה כזה מפעילת האתר לא תישלח אל המשתמש הודעות המהוות דבר פרסומת כהגדרתו בחוק.
  6.  בקשת הסרה או עיון במידע לפי חוק הגנת הפרטיות, תשמ”א-1981:

      58.1.    המשתמש רשאי לבקש לעיין בפרטיו המוחזקים על ידי מפעילת האתר במאגר המידע שלה.

      58.2.    המשתמש רשאי להגיש בקשה לתיקון המידע ו/או למחיקתו ממאגר המידע.

      58.3.    מפעילת האתר רשאית לתקן את המידע או למחוק אותו. מובהר כי במקרה של מחיקה יימחקו כל הרישומים הנוגעים למשתמש למעט בקשת המחיקה עצמה ונתונים אודות פעולות אשר בוצעו על ידי המשתמש באתר לרבות הזמנות.

  1.  שם המשתמש והסיסמה. שם המשתמש והסיסמא האישית נועדו לשימוש אישי בלבד. בשום מקרה שהוא, מפעילת האתר לא תישא באחריות לכל פגיעה בפרטיות או כל פגיעה אחרת שתיגרם עקב שימוש לא מורשה בשם המשתמש ובסיסמה האישית. מפעילת האתר ממליצה לעשות שימוש בסיסמה המורכבת מאותיות, מספרים וסימנים ולשנות אותה מעת לעת.
  2.  הרשאה להעברת פרטי משתמשים לצדדים שלישיים. המשתמש מאשר בזאת למפעילת האתר להעביר את פרטיו לצדדים שלישיים בין היתר לצורך אספקת המוצרים.
  3.  העברת מידע ללא פרטים מזהים. מפעילת האתר תהא רשאית להשתמש בפרטים שתמסור לצורך ניתוח מידע סטטיסטי, בחינת מספר מבקרים באתר, פילוח הרגלי קניה, פילוח גנרי, התאמת מודעות פרסומת בהתאם להרגלי גלישה ולכל מטרה אחרת), בין היתר, במטרה לשפר את פעילות האתר והשירותים המוצעים בו. במקרה זה הנתונים יהיו אנונימיים ולא יתייחסו אליך אישית או יזהו אותך.
  4.  איסוף נתונים באמצעות Google Analytics. מפעילת האתר עושה שימוע ב Google Analytics לאיסוף נתוני גלישה אנונימיים לצורך שיפור השירותים המוצעים באמצעות האתר. לעניין זה מובהר כי Google Analytics אוסף בין היתר מידע אודות הדפים הנצפים, תדירות השימוש באתר, זמן השהייה בכל עמוד, אופן ההגעה לאתר וכיוצב’.
  5.  שימוש בעוגיות (cookies). מפעילת האתר תהא רשאית לעשות שימוש ב”עוגיות”, קבצי טקסט המאוחסנים על הכונן הקשיח של מחשב המשתמש, לרבות על מנת לספק לך שירות מהיר ויעיל ולחסוך ממך את הצורך להזין את פרטיך האישיים בכל כניסה לאתר. אתה רשאי  לעדכן את תוכנת הדפדפן שלך כך שלא ייקלטו במחשב “עוגיות” או שיימחקו.
  6.  שינויים במדיניות הפרטית. מפעילת האתר רשאית לעדכן מעת לעת את מדיניות הפרטיות, על פי שיקול דעתה הבלעדי.

 

הדין החל

  1.  פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, ייעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבתי המשפט המוסמכים בכל אחת מערי המחוז של בתי המשפט במחוז המרכז.

 

נוסח התקנון כפי שהוא מפורסם באתר הינו הנוסח הקובע בכל עת.
התקנון עודכן לאחרונה בתאריך 18.02.2024.

קנייה מהנה,
צוות פי.סי.גרף בע"מ.

מדיניות פרטיות באתר

חברת "פי סי גרף" מכבדת את פרטיות המשתמשים באתר. מדיניות הפרטיות של האתר כמפורט להלן:

כללי

השימוש באתר החברה כרוך באיסוף מידע מוגבל על הגולשים. חלק מהמידע מזהה אתכם באופן אישי, בשמכם ובכתובתכם ומזהה מוצרים ושירותים שרכשתם. מידע זה נמסר על ידכם ביודעין, כאשר אתם נרשמים לשירות באתר. חלק מהמידע אינו מזהה אתכם אישית ואינו נשמר יחד עם פרטיכם, כגון מידע סטטיסטי ומצטבר. מידע זה כולל את העמודים שבהם צפיתם, ההצעות והשירותים שענינו אתכם, כתובת האינטרנט (IP) שממנה פניתם ועוד.

רישום

בעת הרישום, תתבקשו למסור שם ושם משפחה, כתובת דואר אלקטרוני , שם משתמש וסיסמה. לא ניתן לספק שירותים מסוימים ללקוח אשר לא ימסור מידע זה. "פי סי גרף" תבקש מכם רק את המידע הנחוץ במישרין לאספקת השירותים או לרכישת המוצרים באתר.

שימוש ואבטחת המידע

"פי סי גרף" ו/או מי מטעמה נוקטים באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע. פרטיו האישים של המשתמש ישמרו במאגר אך ורק אם נרשם לדיוור ישיר אלקטרוני למעט פרטי אשראי.

על מנת להגן על סודיות המידע, פועלת "פי סי גרף" באמצעות פרוטוקול לסחר אלקטרוני (SSL-Secure Socket Layer) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת אתר "פי סי גרף" . ויודגש, פרטי כרטיסי האשראי של המשתמשים אינם נשמרים כלל במערכות "חב' פי סי גרף" מאחר ו"פי סי גרף" נעזרת בחברה חיצונית לצורך סליקת כרטיסי האשראי. מובן כי מדובר בסביבה מקוונת

לאפשר שימוש בשירותים שונים באתר, אין באפשרותה של "פי סי גרף" להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת מידע שנאגר בידי מבצע פעולות בלתי חוקיות ועל כן, אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי "פי סי גרף" ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי "פי סי גרף". כמו כן, במקרים הנובעים מכוח עליון, פי סי גרף לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם למשתמש או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שמסר יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה. "פי סי גרף" מתחייבת כי לא תעשה שימוש בפרטי המשתמשים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה באתר, וכן, לצורך שמירת קשר עם המשתמש. למרות האמור לעיל, "פי סי גרף" תהא רשאית להעביר פרטיו האישיים של משתמש לצד שלישי במקרים בהם המשתמש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע ב"פי סי גרף" ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, המשתמש עשה שימוש בשירותי "פי סי גרף" לביצוע מעשה בלתי חוקי, אם התקבל בידי "פי סי גרף" צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי המשתמש לצד שלישי וכן בכל מחלוקת או הליך משפטי. כמו כן, "פי סי גרף" תוכל להשתמש בפרטיו האישיים של המשתמש, ללא זיהוי המשתמש הספציפי, לצורך ניתוח מידע סטטיסטי והצגתו ו/או מסירתו לגורמים אחרים כאשר מטרתו של מידע זה לשפר, לשנות ולהעשיר את התכנים והשירותים המוצעים ע"י "פי סי גרף", באתר או במסגרת השירותים האחרים שהיא מעמידה לציבור.

דיוור ישיר אלקטרוני

"פי סי גרף" מעוניינת לשלוח לכם מדי פעם בדואר אלקטרוני מידע בדבר שירותיה וכן מידע שיווקי ופרסומי. מידע כזה יועבר אליכם רק אם נתתם הסכמה מפורשת לכך בעת הרישום. המידע שתמסרו ישמר בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א 1981, במאגר מידע רשום של החברה. תוכלו לבטל את הסכמתכם בכל עת ולחדול מקבלת המידע השיווקי, לבקשת הסרה, ניתן לפנות בכתב לשרות הלקוחות של פי סי גרף בכתובת info@pcgraph.co.il או טלפונית 03-5588084

שינויים במדיניות הפרטיות

בכל מקרה שבו יבוצעו במדיניות זו שינויים מהותיים בהוראות שעניינן השימוש במידע אישי שמסרתם, תפורסם על כך מודעה באתר.

קניין רוחני

האתר, תוכנו וסימני המסחר שבו, העיצובים וכל זכויות היוצרים המדגמים והפטנטים וכן כל זכויות הקניין הרוחני באתר שייכות באופן בלעדי ל"פי סי גרף" ו/או לחברות צד שלישי שמיוצגות ברשות מטעמה, למעט אם צוין במפורש אחרת. לפיכך כל העתקה, הפצה, שידור, פרסום, העברה ושימוש בכל התכנים המופיעים באתר, או בחלקם, ללא רשותה המפורשת מראש ובכתב של "פי סי גרף" אסורים בהחלט, אלא אם ניתנה רשות מפורשת לכך באתר עצמו (כגון דרך כפתור לשיתוף חבר בפריט). כל שימוש אסור כאמור בתוכן האתר מהווה פגיעה בקניינה הרוחני של "פי סי גרף" והאחריות להפרה כאמור על פי כל דין תחול על הלקוח.

דין התקנון

על תקנון זה יחול הדין הישראלי בלבד.

לבית המשפט המוסמך בתל אביב יפו תהיה סמכות שיפוט ייחודית ובלעדית לדון בכל עניין, בקשה או תביעה שתוגש בקשר לשימוש באתר ו/או בכל הנוגע לתקנון.

אם אינכם מסכימים לתנאים והתניות אלו אל תשתמשו באתר

הצהרת נגישות

באתר מותקן תוסף שמטרתו להנגיש את האתר לאנשים עם מוגבלות לשימוש באתרי אינטרנט בה מוצג מידע, והכל מתוך כוונה לאפשר להם חווית גלישה טובה.

כיצד פועל תוסף ההנגשה?

לחיצה על סימן הנגישות יפתח תפריט באמצעותו יוכל המשתמש לבחור באחת מאפשרויות הניווט שנועדו להקל על הגלישה באתר.

אפשרויות הנגשה בתוסף

  • מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
  • הגדלת פונט האתר לגדלים שונים
  • ניגודיות עדינה
  • ניגודיות גבוהה
  • הדגשת קישורים
  • חסימת אנימציה
  • פונט קריא

 

הבהרה

חרף מאמצי מפעילת האתר לאפשר גלישה מונגשת באתר עבור כל עמודי האתר, יתכן ויתגלו עמודים שטרם הונגשו או כאלה שמסיבה כלשהי התוסף לא מופיע בהם.

מפעילת האתר פועלת וממשיכה לפעול בכל עת לשפר את האתר ואת כלי ההנגשה בו.

שליחת משוב

מפעילת האתר תשמח לקבל משוב בקשר להנגשת האתר. את המשוב ניתן לשלוח למייל: info@pct.co.il
אחראי נגישות: רביב-03-5588084

 

ביטול עסקה ואחריות החברה למוצרים

  1. אחריות ברכישת מוצר מחברת "פי סי גרף" הינה לתקופה של שנה אחת בלבד. למעט מקרים שיפורטו להלן.
  2. הרחבת אחריות שתינתן ותירשם בחשבונית בזמן הרכישה דרך האתר או חנות "פי סי גרף"
  3. בכל מקרה של פגם כאמור, חברת "פי סי גרף" תתקן את המוצר לפי מיטב שיקול דעתה, היה והוחלט לאחר בדיקה כי הפגם במוצר אינו נכלל במסגרת האחריות והוא ניתן לתיקון, ניתן יהיה לתקנו בתשלום.
  4. האחריות אינה כוללת בלאי טבעי(כגון: שחיקה, קמט, שריטות, של המוצרים בעלי גמישות וכד'), נזקים שנגרמו משימוש וטיפול לקויים, תאונה ו/או השחתה בזדון. כמו כן, האחריות אינה מכסה מוצרים אשר עברו תיקון מכל סוג שהוא שלא על ידי חברת "פי סי גרף"
  5. ברכישת מוצרים אלקטרוניים, אין אחריות על חדירת מים, רצועות, זכוכיות, או ציפויים ושאר חלקים חיצוניים.

מדיניות משלוחים והחזרות

  1. כל ההזמנות נשלחות ממשרדי החברה שממוקמים בחולון.
  2. בחירתכם באפשרות למשלוח לביתכם או למקום עבודתכם תלווה בתשלום מצדכם, עלות המשלוח תינתן עפ"י הכתובת המבוקשת.
  3. יודגש כי הרוכש יקבל הצעת המחיר למשלוח לפני ביצוע העסקה בכדי לאפשר את בחירתו.
  4. יצוין כי על פי היעדים המחיר משתנה ונציין שכיוון שמדובר במשקלים ונפחים שונים,
    עלויות השילוח הן שונות ממוצר רגיל.
  5. "פי סי גרף" תקבע את סוג האריזה לפי המוצר ורגישותו, הכול כדי להבטיח שתקבלו את המוצר באופן מאובטח ושלם.
  6. ברכישה דרך נציג השירות של פי סי גרף, תתבקשו לתת פרטי כרטיס אשראי וכתובת למשלוח.
  7. "פי סי גרף" תוציא משלוח אך ורק לכתובת שמילאתם בטופס הרכישה והחבילה תימסר אך ורק לאדם שרשום באימות תעודת הזהות שלו/שלה מול השליח.
  8. המשלוחים יוצאים ללקוח על ידי חברת השילוח שתמצא לנכון ע"י חברת "פי סי גרף" באמצעות דואר שליחים ממשרדי "פי סי גרף" ועד לבית הלקוח/ה או למקום העבודה.
  9. יש באפשרותכם לאסוף את הפריט מדלפק השרות של פי סי גרף בחולון ללא עלות, באמצעות הרוכש עצמו או מי מטעמו, בליווי העתק חשבונית הרכישה ות.ז.
  10. זמני אספקת המשלוח תלויים בזמינות המוצר ובנותני שירות השליחות, "פי סי גרף" תעדכן לפני הרכישה צפי אספקה למוצר.
  11. לא ניתן לבצע משלוחים בימי ו' שבת או ערבי חג.

 

מדיניות החזרת פריטים

בכל הנוגע להחזרת המוצרים מדיניות "פי סי גרף" תהיה על פי הוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 והתקנות שתוקנו על פיו.
החוק ניתן לצפייה באתר הממשלתי: www.moital.gov.il

 

רכישה בחנות

החזר כספי יינתן לאחר הקנייה אך ורק למוצרים סגורים שלא נפתחו עד 14 ימים לאחר הקנייה ובתנאים הבאים:

  1. בהצגת חשבונית או פתק החלפה המעידים על ביצוע העסקה או כל הוכחה על ביצוע העסקה, על הסכום ששולם ועל אמצעי התשלום.
  2. ההחזר הכספי יתבצע על פי אמצעי התשלום.
  3. דמי ביטול העסקה הם 5% ממחיר הקנייה או 100 ₪, הנמוך מבניהם.
  4. בתשלום בכרטיס אשראי, ייגבה תשלום בעד סליקת* כרטיס האשראי.
  5. זכות הביטול אינה כוללת מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח בהזמנה מיוחדת, או שהמידה הותאמה ללקוח/ה,
  6. המוצר יוחזר או יוחלף באריזתו המקורית, ללא כל פגם וללא כל סימני שימוש.
  7. לא יוחזרו או יוחלפו מוצרים אשר נעשו בהזמנה – הזמנה מיוחדת, התאמת מידה ללקוח/ה.

* עלות הסליקה תיבדק באופן פרטני לאחר הבקשה לביטול העסקה.
** אין כפל מבצעים בכל מקרה שהוא.

 

רכישה דרך האתר

המשתמש רשאי לבטל את העסקה שביצע באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, על פי הפרטים לעיל (רכישה בחנות). עדכונים בעקבות רכישה דרך האתר כמפורט להלן:

  1. ביטול העסקה בתוך שעה מרגע השלמת הזמנת הפריטים באתר ולפני משלוח הפריט – יעשה באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון 03-5588084. בנסיבות כאמור יהיה המשתמש זכאי לקבלת החזר התשלום במלואו (לרבות בגין דמי המשלוח, ככל שנגבו).
  2. ביטול העסקה בסכום שלא עולה על 3,000 ₪ מרגע קבלת הפריט בידי הרוכשים, שלא עקב פגם במוצר ו/או אי התאמה – הרוכשים יהיו רשאים לבטל את עסקת הרכישה בתוך 48 שעות מיום קבלת הפריט ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש.
  3. מובהר כי במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או אי התאמה למפרט לא יהא המשתמש זכאי להחזר בגין דמי המשלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו).
  4. ביטול העסקה כתוצאה מפגם ו/או אי התאמה בין המוצר ובין פרטיו כפי שמופיעים באתר – על המשתמש לבדוק את הפריט מיד עם קבלתו, יהיה רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 48 שעות מיום קבלת הפריט לידיו.
  5. בכל מקרה של ביטול עסקה, החזרת המוצר, החלפתו במוצר אחר או קבלת זיכוי כספי תעשה בכפוף לתנאי מדיניות החזרת פריטים לעיל, והחזרת הפריט למחסני החברה, פי סי גרף בחולון.
  6. החזר כספי במקרה של ביטול עסקה יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר. החלפת הפריט במוצר אחר או החזרתו כנגד קבלת זיכוי כספי תיעשה ב "פי סי גרף", אך ורק בהתאם למדיניות החזרה/החלפה הכללית הנהוגה בחברת  "פי סי גרף",
    ויכולה להתעדכן מעת לעת.
 

בכל שאלה הקשורה לבירורים, החלפות, החזרות וכד' ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של "פי סי גרף"
במייל info@pcgraph.co.il או בטלפון 03-5588084

מהם שעות הפעילות?

אנו נותנים שירות בימי ראשון עד חמישי בין השעות 8:30-16:30.
במידה וברצונך לקבל שירות באותו יום יש להגיע עד השעה 15:30.

האם אתם חורטים על כל סוגי המקלודת והמחשבים?

כן! אנו מתמחים בחריטה על כל סוגי המקלדות והמחשבים של כל המותגים בשוק, כגון:
Apple, Lenovo, Asus, Toshiba, Razer, Corsair, Logitech, Alienware, Roccat, Acer, LG, HP, Samsung, Panasonic, Microsoft, MSI, Dell ועוד…

בתוך כמה זמן מתבצעת חריטת שפה מהרגע שמסרתי את המחשב\המקלדת שלי?

החריטה תהיה מוכנה לאחר שעה מרגע מסירת המקלדת.
שימו לב ! על מנת לקבל את השירות באותו יום שהבאתם את המחשב, מגיעים עד השעה 15:30.

האם יש חניית לקוחות?

כן! ממש מחוץ לדלת. דאגנו לחניית לקוחות גדולה, מרווחת ונגישה.

אני גר\ה רחוק, האם יש אפשרות שאשלח את המחשב אליכם?

כן, באפשרותך לשלוח את המחשב עם שליח מטעמך.
חשוב לדעת! אין לנו אפשרות לתת אחריות \ביטוח על כל נזק שיתרחש בזמן ההובלה.
איננו מבצעים משלוחי איסוף והחזרה מטעמנו.

האם יש אחריות על שירותי החריטה והסימון על המחשב\מקלדת שלי?

כן, אנו נותנים אחריות רק על שירות החריטה\הסימון על המקלדת. 

יש צורך בהכנת המשחב לפני ביצוע החריטה על המקלדת? כיבוי\כיסוי\הטענה?

אין כל צורך. העבודה מתבצעת בחלק החיצוני של המקש, ללא הדלקת המחשב ולכן אין צורך במטען או כיסוי.

במקלדת שלי יש רק אנגלית שממוקדמת במרכז המקש.האם יש מספיק מקום לחריטת שפה נוספת?

בהחלט! רוב המותגים מגיעים עם מקלדת מהסוג הזה ולכן כבר שנים רבות שאנו מתמקצעים במיקום מייטבי לשפה נוספת ואפילו יותר משפה אחת.

תוכלו להתרשם מדוגמאות של עבודה מסוג זה, לחץ לצפייה בדוגמא

מהם שעות הפעילות?

אנו נותנים שירות בימי ראשון עד חמישי בין השעות 8:30-16:30.
במידה וברצונך לקבל שירות באותו יום יש להגיע עד השעה 15:30.

אם אין לי גרפיקה מוכנה, האם תוכלו לעזור לי להכין אותם לדפוס?

בהחלט. אנו צריכים רק את הלוגו שלך באיכות טובה בקובץ PDF או PNG. 
במידה ותרצו להוסיף גם את שמות המשתתפים\ העובדים תוכלו לצרף רשימת אקסל מסודרת. אנחנו כבר נדאג לשלוח לכם הדמיה לאישורכם.
השירות בתוספת תשלום של 250 ש"ח + מע"מ ( עד 3 הדמיות).

אנחנו רוצים להפיק שרוכים ותגים לכנס שלנו, אבל רשימת המשתתפים לא סגורה. מה נוכל לעשות?

נוכל לספק לכם תגים עם המיתוג ללא שמות המשתתפים ובאירוע שלכם תוכלו לכתוב או להדביק את שמות והתפקידים.
או, שתוכלו לרכוש שרוכים ותגים ללא מיתוג ולהדפיס במדפסת ביתית את כל הכרטיסים בזמן שמתאים לכם.

האם אתם מדפיסים את כל הצבעים על התגים והשרוכים?

בהחלט! אנו משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות ואין לנו הגבלה של צבעים וגוונים. 

האם יש כמות מינימום להזמנה?

כן. לכל פריט יש כמות מינימום שונה. נע בין 20 יחידות או 50 יחידות מינימום.
אנו לא  מקבלים הזמנות מתחת לכמות מינימום זו.

אני גר\ה רחוק, האם יש אפשרות שתשלחו אלי את המוצרים?

כן. אנו מבצעים שליחויות לכל חלקי הארץ תוך 2 ימי עסקים עם חברת UPS.

תוך כמה זמן אוכל לקבל את ההזמנה שלי?

הכי מהר שניתן. אם הזמנתך מוצר ממותג נספק אותו תוך 5 ימי עסקים (עם משלוח- עוד 2 ימי עסקים).

אם הזמנת מוצר לא ממותג, נספק אותו תוך 2 ימי עסקים במשלוח של UPS.
או, שניתן לאסוף מדלפקי החברה בכתובת, המלאכה 18 חולון א-ה 8:30-16:30